Menu

FAQ

Hoeveel bedragen de verzendkosten van bestellingen binnen Nederland?

Wij vragen slechts € 10,00 aan verzend en behandelkosten binnen Nederland. Buiten Nederland is dat € 15,00 ongeacht het formaat en gewicht van uw bestelling. Flat-rate dus.

Welke betaalmethodes hanteert de Medicatiewinkel.nl?

Op dit moment bieden we ”betalen via de post” en bitcoin-betaling aan. Het zijn beide erg veilige methodes. We sluiten niet uit dat er meer betalingsmogelijkheden bij komen.

Wat is jullie levertijd?

Zodra de betaling is gedaan gaat uw bestelling meteen verzonden worden. Binnen Nederland zou dat betekenen dat het de volgende dag bij u zal worden aangeboden. Buiten Nederland zal dat 2 dagen langer kunnen zijn.

Hoe veilig is bestellen bij de Medicatiewinkel.nl?

Uw gegevens worden niet bewaard. Is eenmaal uw bestelling ontvangen, dan is het hele bestel-proces klaar. Al uw (bestel)gegevens worden dan meteen gewist. Die garantie heeft u.

Hoe zit dat dan precies met het betalen?

U bent verantwoordelijk voor het betalen van uw bestelling, net zoals wij dat zijn voor de bezorging ervan. In het geval van ”betalen via de post” is het erg belangrijk dat u de juiste (door ons verstrekte) naam en adres gegevens op de envelop zet. Ook een retour-adres op de achterkant zetten raden wij aan! Betalen middels bankoverschrijving ook, maak daarin geen fouten. Wij staan niets voor u betekenen wanneer u het bedrag per ongeluk naar een andere bankrekening overmaakt.

Wie is er verantwoordelijk als een bestelling wordt verzonden, maar niet aankomt?

Tenzij uitdrukkelijk anders is overeengekomen, ligt het risico van beschadiging en/of vermissing van producten tot het moment van bezorging, bij de Medicatiewinkel.nl

Wanneer u zelf verkeerde (adres)gegevens verstrekt gaat dit niet op. We zijn uiteraard afhankelijk van de juiste informatie, zodat wij ons werk ook goed kunnen doen.

Wat als er producten niet op voorraad zijn?

Wanneer er door (tel)foutje in het systeem, u een product heeft kunnen bestellen die dus niet op voorraad is, gaan we in overleg met u om dit op te lossen.

Het zou kunnen dat we overeen komen een product van een ander merk te sturen, even te wachten tot het product wel weer op voorraad is, of (dat deel van) de bestelling te annuleren.